Гарантія та повернення
Гарантії
У магазині продаються товари провідних світових виробників, на які обов'язково поширюється гарантія. Документом, що підтверджує гарантійні зобов'язання, служить заповнений гарантійний талон. Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні і залежить від типу товару і виробника.
Гарантійний ремонт здійснюється тільки в авторизованих сервісних центрах. Обов'язковими умовами гарантійного ремонту товарів є наявність гарантійного талона, документа про оплату товару, збереження заводських пломб.
Зверніть увагу на те, що в гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо несправність виникла внаслідок:
• порушення правил експлуатації, транспортування або зберігання, які вказані в інструкції по використанню вироби;
• дій третіх осіб;
• ремонту вироби в неавторизованих виробником сервісному центрі або внесення конструктивних змін, не передбачених інструкцією по експлуатації;
• підключення або установки вироби з порушеннями інструкції по експлуатації;
Умови повернення та обміну товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості. Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.